תוכנה WhatsApp לניהול מתעניינים ולקוחות בקליק.

מרגישים שאתם מאבדים לקוחות, שימו לב לפתרון הבא שמנהל לנו את הזמן הרבה יותר טוב צ'אטבוט לוואטסאפ פתרון משמעותי לייעול תהליכים ללקוחות קיימים ולקוחות חדשים!

שימו 💚 לעובדות הבאות והן פשוטות:

** WhatsApp היא אפליקציית המסרים המידיים המובילה בישראל ובעולם!

** כולם זמינים ב- WhatsApp כל יום כל היום

** אחוז קריאת ההודעות ב- WhatsApp הוא 98% אחוזים.

** אחוז המענה להודעות WhatsApp עומד על 41% אחוזים.

** המשתמש הממוצע בודק את ה- WhatsApp שלו לפחות 25 פעמים ביום.

הטכנולגיה החדשה שמגיעה אלינו עוזרת לנו לשמור על המידע של המתעניינים, בשלב הראשון ניתן לעשות הכל במקום אחד ואילו לעקוב מי קיבל מענה ומי לא ובאיזה סטאטוס הוא נמצא ואחרי כל זה יותר נוח לשלוח הצעת מחיר מערכת לניהול גיוס עובדים מערכת לניהול לידים ולקוחות פוטנציאליים. בקלות ובמהירות, תוכנת הוואטסאפ לדעתי צריכה להיות קיימת היום בכל עסק! הטכנולוגיה פשוטה נוחה ותפעול. איזה עוד כלים יש בתוכנה אתם שואלים עצמכם?

** ניתן לשלוח כמות גדולה של הודעות בהשווה ל- SMS שעובד בשיטה של תשלום פר הודעה, לעשות הפצה לרשימות תפוצה שלך ניתן לבנות כפתורים ותפריט אישי. ים במידה ויש לך הרבה חברים או לקוחות פונטציאלים בקבוצות וואטסאפ שאתה חבר בהם נותן לך אפשרות על להציג את המוצר החדש שלך בשיביל זה את צריך לפנות בהודעה ואשמח להציג לכם הדגמה על המערכת:

מעבר לנוחות והקלות של הפרסום לא צריך לשבור את הראש יותר מידי ופשוט להתנהל, לנהל ערוץ תקשורת שכל עסק נמצא בו היום (גם אני) ולהתחיל לעבור בצורה שיטתית להביא עוד לקוחות לעסק שלך כמובן שהתכונה נותנת מענה מקיף ועוזרת לך לעשות פרסום ישיר, עידכונים חדשים שקרו ממש בכמה ימים אחרונים ניתן להוסיף את כל הרשתות החברתיות במקום אחד ולפרסום ממש בקלות לכל ערוצי התקשורות. מדריכים מסודרים יהיו מוכנים ממש בקרוב והתוכנה יוצאת במחיר השקה חד פעמי לזמן מוגבל.

אבל יש גם מספר דברים שאסור לעשות:

❌ אסור לשלוח הודעות ספאם.

מה כן מותר לעשות?

✔️ התממשקות למערכות חיצוניות API

✔️ הפצה לקבוצות וואטסאפ

✔️ להוציא מידע מאנשים שנמצאים בקבוצה.

✔️ תפריט אישי

✔️ כפתורים מניעים לפעולה

✔️ לשלוח הודעה לכל אנשי הקשר

רוצים להכיר את התוכנה יותר טוב 👇

לקוחות מספרים שהתכונה פשוט עוזרת להם לנהל את כל המתעניינים של העסק ואפילו לקוחות קיימים נהנים מהטבות לא שווה? כל המידע נשמר שלהם והשירות מהיר וקל כי בנינו מי לא משתמש בוואטסאפ היום הכל במקום אחד מבלי לאבד מידע על מתעניינים ועוזרת להם לנהל את קהל הלקוחות שלהם הרבה יותר בקלות וקהל חדש שמגיע זה הכי מדהים הוא פשוט מצטרף למקום אחד מסודר שפשוט כיף להיות שם.

טיפ!

תתנהלו הטכנולוגיה שלנו כל הזמן משתנה וחשוב להמשיך לעקוב תכונה שעוזרת לכם וחוסכת בזמן עבורכם, תשקיעו זה שווה כל שקל!
אלמוג אבידר
מנחה ומלווה בעלי עסקים להצלחה בדיגיטל

אלמוג אבידר

מנחה ומלווה בעלי עסקים להצלחה בדיגיטל

עקבו ברשתות החברתיות

אלמוג אבידר

מנחה ומלווה בעלי עסקים להצלחה בדיגיטל

עקבו ברשתות החברתיות

התחל שיחה
1
ChatBoost
רוצה לדבר עם הבוט WhatsApp האישי שלי
רוצה להבין איך אנחנו מייצרים מנגנון לקוחות לעסק שלך?

לחץ כאן למטה עכשיו!